בושה: ראש הממשלה בהתבטאות מקוממת לנוסעים לאומן

איתי גדסי 7 Comment on בושה: ראש הממשלה בהתבטאות מקוממת לנוסעים לאומן

ראש הממשלה נתניהו פתח את הדיון המיוחד בממשלה לקראת עליית החסידים לאומן בימי ראש השנה ובתוך דבריו התבטא בצורה מקוממת נגד כל הקדוש והיקר ועורר סערה ציבורית קשה ודרישה רחבה כי יחזור בו מדבריו

21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת דיון בישיבת הממשלה בנושא הצעת השר לירושלים ומורשת מאיר פרוש על היערכות לנסיעת ישראלים לאומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה הקרוב, הסביר ראש הממשלה כי בשיחתו עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הבהיר הנשיא כי אין באומן מספיק מקלטים לתושבי המקום וכל שכן לתיירים מבחוץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש לחדד לציבור הנוסעים לאומן: "אזרחים ישראלים שנוסעים לאוקראינה צריכים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו. יש להבין, במדינת ישראל כשנופלים טילים אזרחים נכנסים למקלטים ויש הגנות – שם אין מקלטים ואין הגנות".

כאן ציין נתניהו אמירה מזעזעת שכמובן לא נחזור עליה, עפ"ל. דבריו פגעו בצורה קשה בציבור החרדי והמסורתי ורבים אף דרשו ממנו לחזור בו מדבריו ולהתנצל.

בהמשך דבריו אמר נתניהו כי בעקבות מצב הלחימה באוקראינה: "זה מסוכן מאוד. אנשים צריכים לדעת שהם מסכנים את עצמם. ליהודים נשפך כבר הרבה דם באירופה. איך אפשר ככה להסתכן?", ציין בישיבה. עוד אמר נתניהו כי הוא מבקש "שתצא הודעה מסודרת שמסוכן לנסוע לשם, כי כשעפים טילים – אין לאן להיכנס".

ראש הממשלה הנחה את שר החוץ אלי כהן לחדד את אזהרת המסע של משרד החוץ בנוגע לאוקראינה ולפרט את האיום בנסיעה לשם.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    בנתיים לא רואה בעיה בדבריו ונשמרתם מאוד גם ברסלב גם במרוקו גם בוילנא מה הבעיה

  2. 6

    מר גדסי עורך הכתבה
    תגיד נפלת על הראש .איזה בושה
    נתניהו צודק לגמרי זה מצב מסוכן היום וזה כוונתו שאף אחד לא יסמוך על נס כי כבר קרו דברים בהסטוריה שהקבה לא הגן עלינו . מה הקבה עובד אצלינו …..

  3. 5

    ראש הממשלה אינו נציג חרדי בכנסת – אולי לא שמתם לב שהוא ללא כיסוי ראש. הוא עושה הרבה דברים טובים למען הציבור האמוני-דתי . כל נציג אחר היה פוגע הרבה יותר בכל הקדוש והיקר. בעזרת ה' גם הוא יחזור בתשובה.
    נסיעה לאומן אינה אחד מעיקרי האמונה והוא יכול להתנגד לה.

  4. 4

    מה סערה? אמר נכון, נסתרות דרכי ה', עדיף בארץ אשר עיני ה' אלוקיך בה וכו'

    1. הוא שכח להגיד שהקדוש ב״ה מנהיג את העולם

      1. הוא לא שכח הוא יודע מי שלא יודע זה השמול